Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Σοκάρει η Μπέσυ Μάλφα: «Σκέφτηκα να βάλω τέλος στη ζωή μου»

 

«Πληγώθηκα και πόνεσα. Κλείστηκα στον εαυτό μου, ένιωθα πως δεν μπορώ να αντέξω…».
Συνέντευξη στην εφημερίδα Real και τον Βασίλη Μπουζιώτη παραχώρησε η Μπέσυ Μάλφα που μίλησε μεταξύ άλλων για την σκέψη που έκανε όταν “έφυγε” από τη ζωή η αγαπημένη της μητέρα.

Ο Γεράσιμος ήταν πλάι σου στην πολύ δύσκολη στιγμή με τον χαμό της μητέρας σου…

Ήταν το στήριγμά μου, μαζί με τα παιδιά μας, τους φίλους μας… Πληγώθηκα και πόνεσα από τον χαμό της, πονάω τρομερά ακόμα. Κλείστηκα στον εαυτό μου, ένιωθα πως δεν μπορώ να αντέξω αυτή την τόσο μεγάλη απώλεια της γυναίκας στην οποία οφείλω όσα είμαι σήμερα. Έπιασα πάτο, είχα την αίσθηση ότι δεν θα τα βγάλω πέρα και δεν σου κρύβω πως πέρασε από το μυαλό μου η σκέψη να βάλω τέλος στη ζωή μου.

Μου συνέβη κι εμένα όταν έχασα τη μαμά μου, μα πέρασε κι έφυγε σε ελάχιστο χρόνο…

Είναι τόσο το βάρος που χάνεσαι σε κακές σκέψεις. Βρήκα τη δύναμη και προχώρησα με τη βοήθεια του άντρα μου, των παιδιών μου, όλων όσοι μου κράτησαν ζεστά το χέρι. Έμεινα όρθια γι’ αυτούς. Μα μου λείπει τόσο πολύ η μαμά μου. Μου λείπει πολύ… Πηγή: Zappit.gr


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου