Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Το πρώτο μετάλλιο για την Ελλάδα - Χάλκινο στη σκοποβολή η Άννα Κορακάκη

 

Η 19χρονη Άννα Κορακάκη κατέκτησε, στην πρώτη της συμμετοχή σε Ολυμπιακούς Αγώνες, στα 10μ. αεροβόλο πιστόλι των γυναικών με εκπληκτική εμφάνιση κατέκτησε το πρώτο ελληνικό μετάλλιο στο Ρίο, αλλά και το πρώτο στη σκοποβολή μετά το 1920, όταν η εθνική ομάδα ανδρών είχε πάρει ασημένιο στην Αμβέρσα, στο αυτόματο πιστόλι 30μ.
Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια στον τελικό κατάφερε να συγκεντρώσει 177.7 βαθμούς. Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε η Μενγκξούε Τζανγκ (Κίνα) με 199.4 βαθμούς (σ.σ και Ολυμπιακό Ρεκόρ) και το ασημένιο η Βιτάλινα Μπατσαράσκινα (Ρωσία) με 197.1.

Σε παλιότερες δηλώσεις της η Άννα Κορακάκη είχε πει: «Το ευχαριστώ μου για όλα όσα έχω πετύχει σήμερα και όσα πρόκειται μελλοντικά να πετύχω, ανήκει αποκλειστικά στον πατέρα μου & προπονητή μου. Είναι ο άνθρωπος που με μύησε στη σκοποβολή στην ηλικία των 12, με έκανε μια αθλήτρια που ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι μπορώ να γίνω, με έκανε να βρω σημεία μεγάλης δύναμης, θάρρους και αντοχής του χαρακτήρα και του εαυτού μου που ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι έχω. Και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να με στηρίζει και να βρίσκεται πάντα μπροστά μου να αντιστέκεται σαν βράχος στις δυσκολίες και τα εμπόδια που υπάρχουν ή προκαλούνται, για να μένω εγώ άτρωτη.»

Η 20χρονη Αννα, είναι κόρη του Τάσου Κορακάκη, παλαιού πρωταθλητή σκοποβολής και φοιτήτρια Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Ο πατέρας της είναι και προπονητής της. Μάλιστα έχει κατασκευάσει ειδικό χώρο στο σπίτι της οικογένειας ώστε να προπονούνται. Πηγή: Cityportal.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου