Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Κώστας Βουτσάς: Φωτογραφίζεται αγκαλιά με τον νεογέννητο Φοίβο!

 
 
Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν ο Κώστας Βουτσάς και η Αλίκη Κατσαβού μετά τον ερχομό του γιου τους.
"Από την ώρα που γεννήθηκε δεν έχω σταματήσει να κλαίω. Αυτό το παιδί μου έδωσε τουλάχιστον 20 χρόνια ζωής", λέει γεμάτος συγκίνηση ο Κώστας Βουτσάς και φωτογραφίζεται για το Down Town αγκαλιά με τον γιο του.

Ο μικρός Φοίβος γεννήθηκε την Παρασκευή 22 Ιουλίου στις 2 και 10 το μεσημέρι και οι γονείς του έδωσαν μια μεγάλη υπόσχεση... να τον κάνουν ευτυχισμένο!

"Αξίζει όλες τις θυσίες του κόσμου", αναφέρει η Αλίκη Κατσαβού και εξομολογείται: "Τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα... Αυτό που θυμάμαι από τον τοκετό είναι μόνο να τον σφίγγω στην αγκαλιά μου και να του λέω: "είμαι εδώ παιδάκι μου"!".

Όσο για τα πρώτα λόγια που είπε στον άντρα της, όταν τον συνάντησε ήταν: "Μόλις βγήκα από το χειρουργείο είπα στον Κώστα: Σε ευχαριστώ μου έκανες το ομορφότερο δώρο της ζωής μου".

Δείτε τις φωτογραφίες: Πηγή: Thestival.gr
 



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου